Beste klanten, Wij sluiten van maandag 5 augustus tot en met dinsdag 3 september.

Bakkerij Melange Kapelle-op-den-Bos

Onze winkel in Kapelle op den Bos werd opgestart in november 2018. Hier bakken wij alles in ons atelier achteraan de winkel. Neem af en toe eens een kijkje in ons atelier, waar je onze bakkers aan het werk kan zien.  

Ons team in Kapelle-op-den-bos

De vaste gezichten in de week, aangevuld met onze enthousiaste studenten en flexi’s in het weekend zorgen ervoor dat u in onze winkel een persoonlijke aanpak en goede service kan verwachten. 

Openings­uren

Maandag & Dinsdag Ma & Di: Gesloten
Woensdag - Vrijdag Woe - Vr: 7u00 - 17u00
Zaterdag Za: 7u30 - 17u00
Zondag Zo: 7u30u - 12u00

Wat zeggen onze klanten?

Bestel online

Ga naar de bestel-pagina, klik op de juiste locatie en bestel makkelijk jouw producten. Deze liggen dan klaar voor jou in de winkel. Reeds betaalde bestellingen kunnen in beide winkels snel afgehaald worden zonder lang te moeten aanschuiven.

Veelgestelde vragen

Wil je een bestelling plaatsen, maar heb je nog vragen? Lees hier onze veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Contacteer ons dan gerust even.

Je kan op verschillende manieren bestellen. Je kan op onze webshop online bestellen (en ook al betalen). Telefonisch of in de winkel kan er ook besteld worden. Je kan niet bestellen via mail, facebook of instagram. 

Als je op voorhand betaald hebt, hoef je in principe niet aan te schuiven. In de week of op zaterdag kan je terecht aan ons afhaaltoogje in de winkel (wij proberen u zo snel mogelijk te helpen, tussen de aanschuivende klanten door). Op zondag kan u langs de zijkant je reeds betaalde bestelling afhalen. Zo beperken we de wachttijd drastisch en heeft u snel uw bestelde artikelen in uw handen. Indien je nog moet betalen, moet je wel even mee aanschuiven in de winkel. 

Belangrijk is dat u de naam waarmee u de bestelling hebt gedaan en het afhaaluur vermeld bij het afhalen. Door de grote hoeveelheid bestellingen in het weekend werken wij met een systeem op naam en uur. Als wij geen juiste naam of geen afhaaluur kennen, vinden wij uw bestelling moeilijk terug en dit zorgt voor een mindere efficiënte werking bij onze afhalingen. 

U kan ook best een ruime zak meebrengen. Wij steken alle bestellingen in bakjes, en dus niet meer in zakken (wij denken ook aan het milieu). U kan een papieren zakje of een ruime draagzak mee bestellen (rubriek ‘divers’ op onze site, of gewoon vermelden aan de telefoon). Maar ideaal en het meest praktisch is natuurlijk dat u zelf een geschikte zak meebrengt.  

Voor de meeste van onze producten kan u de dag ervoor tot 12u ’s middags bestellen. Gelieve deze besteltermijn te respecteren. Ìn de namiddag beginnen wij namelijk al met de voorbereidingen voor de dag erna (zowel in de winkel als in het atelier). Broden en degen moeten namelijk rijzen en aan veel producten gaat wel wat voorbereiding aan vooraf. Taarten worden liefst wat vroeger besteld, idealiter 2 dagen op voorhand. 

Bestellingen kunnen geannuleerd worden (minstens 24u op voorhand). Deze kunnen dan verplaatst worden of omgezet worden in een cadeaubon van onze winkel voor een volgende aankoop.

Wij printen foto’s op eetbaar papier met eetbare inkt. Deze plaatsen we idealiter op een biscuit, omdat we dit het mooiste kunnen afwerken voor een optimaal resultaat. 

U kan deze via onze webshop bestellen (rubriek taarten, biscuit foto selecteren, niet vergeten de optie FOTO aan te duiden!). Daar kan je ook een naam en/of leeftijd bij vermelden. Deze komt dan mee op de foto te staan. U kan een thema vermelden zodat wij een geschikte foto/afbeelding zoeken. U kan zelf ook een foto aanleveren en dit kan dan via mail: melange1880@gmail.com (goed vermelden in uw mail bij welke naam, datum en locatie uw foto hoort).

Voor glutenvrije of allergeenvrije producten verwijzen wij graag door naar onze partners Bakkerij Lotjans of Train de Vie waar wij een afhaalpunt van zijn. 

Wij proberen ten allen tijde te vermijden om eten weg te gooien of te verspillen. Daarom doen we verschillende dingen om onze overschotten (die er sowieso zijn, aangezien perfect inschatten van de hoeveelheden heel moeilijk blijft) zoveel mogelijk te beperken. Wij werken met de ‘too good to go’ app. Bijna dagelijks vallen er bij ons pakketjes te rapen en dit zowel verrassingspaketten (allerlei) als de gebak paketten. Verder maken we ook zelf broodpudding met de overschotten. Dit heerlijk tussendoortje is zeer geliefd bij onze klanten. Verder gaan er ook overschotten naar de boer of naar mensen die paarden, schapen, varkens,…  hebben, die lusten ook graag wat van onze overschot.